Türk Su Araştırma Merkezi (TÜSAM); kalite politikası müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini sürekli karşılamak üzere verilen hizmetler ile izlenebilir büyümeyi elde etmek üzere belirlenmiştir.
Bu kalite seviyesi TÜSAM'ın mevcut ve potansiyel müşterileri ile bağımsız değerlendirme/tetkik yetkililerinin memnuniyetini yansıtan bir sistemin uygulanması ile elde edilir.
TÜSAM Kalite Politikası aşağıdaki unsurları içerir;
• Müşteri memnuniyetini %100 sağlamak, bunun temini için kalite yönetim sisteminde sürekli iyileştirme çalışmaları yapmak müşterilerden gelen tüm geri beslemelere zamanında cevap vermek,
• İyi mesleki ve teknik uygulama ile müşterilere profesyonel hizmet vermek, tüm çalışmalarda kaliteyi ve verimliliği sürekli olarak sağlamak,
• Tüm personelin kalite yönetim sistemi hedefleri doğrultusunda çalışmalarını, hedeflere ulaşmak için ortak katılımlar sağlanmasını, çalışmalarının hedefleri gerçekleştirmeye etkisini değerlendirebilecek bilinç düzeyine ulaşmasını temin etmek,
• Sektörel ve bilimsel gelişmelerin sürekli takibi ile sektöre gerekli ar-ge desteğini sağlamak,
• Standart, doğrulaması/geçerli kılınması yapılmış metotların kullanımı ile su arıtma sektörünün analiz ve test ihtiyaçlarını maksimum düzeyde, zamanında ve doğru olarak karşılamak,
• Müşteri ihtiyaçları doğrultusunda belirlenmiş olan hizmet profilini gerçekleştirmek, tanıtmak ve yeni hizmetleri TÜSAM'a adapte etmek,
• Ar-ge çalışmalarında sektör beklentilerini göz önüne alarak çalışma konuları belirlemek, çalışmaları sonuna kadar düz olarak sürdürmek, takip etmek, sonuçlandırmak ve sektörün hizmetine faydalanabilecekleri şekilde sunmak,
• İşbirliği ortaklarının su arıtma sanayinde teknolojik ve bilimsel bazda her türlü ihtiyaçlarını karşılamak için ger organizasyon ve altyapıyı sağlamak,
Detaylı bilgi için dökümanları indiriniz.
Aklınıza gelen soruları lütfen form aracılığı ile gönderin. 1-2 iş günü içinde size geri döneceğiz..